Kampanjen Know the Difference lanserades på omtalade varuhuset 10 Corso Como under modeveckan i Milano där några av de mest inflytelserika personerna inom modeindustrin samlats för att tillsammans med den kultförklarade fotografen Ellen von Unwerth och Belvedere Vodka fira det konstnärliga partnerskapet. ”Belvedere Vodka gav mig möjligheten att verkligen låta min kreativa vision och mitt uttryck flöda fritt för att tolka deras värderingar och värld”, säger Ellen von Unwerth . ”Resultaten är fotografier som jag känner förkroppsligar Belvederes slagfärdiga, sofistikerade och eleganta, men ändå vågade stil.” ”Att samarbeta med Ellen von Unwerth med Know the Difference-kampanjen är den perfekta hyllningen till dem som vågar vara djärva och inser värdet av autenticitet”, säger Charles Gibb, vd för Belvedere Vodka. Kampanjen har fotograferats i Buenos Aires, Argentina, och visar en glamorös grupp urbana och sofistikerade män och kvinnor som njuter av livet med stil, optimism och ett ständigt inslag av djärvhet. Ellen von Unwerth porträtterar Belvederes självsäkra och spontana personlighet perfekt i en raffinerad och levande estetik som är kännetecknande för hennes hantverk. Belvedere Vodka på Systembolaget (nr 87335), 700 ml, 475 SEK
808