Farbror Arnes och Juicy Couture i glassigt samarbete

av Livets Goda

Det har uppstått kärlek mellan Farbror Arnes och Juicy Couture i vår. Tillsammans lanserar de nu en kampanj fylld av rosa, fluffighet och 00-talsnostalgi.

Årets stora nyhet från Farbror Arnes är Marshmallow – en rosa och fluffig glassdröm för alla som inte nöjer sig med lagom. Vårens kampanj utspelar sig in i en färgsprakande värld, där allt från kläder till inredning går helt i rosa.

– Kampanjen handlar om ta plats, synas och ha kul. Därför har vi sökt efter samarbeten som passar ihop in på temat Årets minst lagoma nyhet. Och kläderna från Juicy Couture är inget för den som vill smälta in i omgivningen och hålla låg profil. En perfekt match, helt enkelt, säger Moa Frisk som är marknadschef på Triumf Glass.

Farbror Arnes Marshmallow ingår i en serie premiumglassar, som gjort stor succé i både service- och dagligvaruhandeln sedan lanseringen 2018. Juicy Couture tog världen med storm under det tidiga 00-talet med sina ikoniska velourset. Plaggen osar lyx och glamour och pryder världskändisar såväl som stilmedvetna individer.

Under våren lanserar de två samarbetsparterna en gemensam kampanj som går all in på rosa. I sociala medier kommer en serie reklamfilmer kompletteras med aktiverande tävlingar och maxade giveaways.

– Vi ser fram emot att bjuda våra kunder på en glassig treat i vår vid lanseringen av Marshmallow – en glass som är lika oemotståndligt som våra ikoniska velour tracksuits, säger Sophie Amin på Sjöklint Agenturer som är distributör av Juicy Couture i Norden.