”Klubben har möjliggjorts tack vare samarbete med Barclays Wine, en ledande vinagent på internet. De viner som erbjuds ska vara exklusiva och komma från boutiquevingårdar runt om i världen. – Playboy-livsstilen handlar om att ta för sig av det bästa som världen har att erbjuda, säger Scott Flandern, VD för Playboy Enterprises. Vi kommer att välja viner som representerar kärnvärdena i Playboys varumärke – härliga, gladlynta, överseende och omsorgsfullt tillverkade. Samtidigt som vi vet att våra kunder vill ha en viss stil, fortsätter han. Medlemmarna i Playboy Wine Club kommer att få 12 flaskor en gång i kvartalet vilka hanteras av Barclays. – Playboy är ett av de mest dynamiska varumärkena i världen, säger Barclays VD Robert Imeson. Vi är glada att kunna tillgodose deras passionerade fans med ett urval av exklusiva viner som representerar oklanderlig kvalitet. För mer information se www.playboywineclub.com”
780