SharkNinja utser David Beckham som global varumärkesambassadör för Ninja

av Livets Goda

Som ett globalt produktdesign- och teknikföretag, som står bakom varumärket Ninja, presenterar David Beckham som ny global varumärkesambassadör. Beckham, som är känd för sina färdigheter i köket, passion för matlagning och engagemang för exceptionell prestanda, kommer att arbeta nära Ninja-teamet för att öka kännedomen om deras innovativa och användarvänliga apparater.

Det fleråriga samarbetet kommer att fokusera på olika Ninja-produkter, och Beckham kommer att hjälpa med att kommunicera varumärkets prestandafokus i utformningen av produkterna till sin globala publik. David Beckham och Ninja-teamet kommer att arbeta tillsammans för att skapa meningsfulla samtal kring befintliga produkter samtidigt som de stöttar produktexpansion.

David Beckham säger:  ”Jag älskar att vara hemma och laga mat åt min familj antingen i köket eller utomhus så jag är glad över att samarbeta med Ninja för att hjälpa till att få fler att upptäcka deras fantastiska produkter. Jag ser fram emot att arbeta med deras fantastiska team.”

”Vi är stolta över att samarbeta med David Beckham då vi fortsätter att expandera varumärket Ninja både i och utanför hemmet och når konsumenter över hela världen”, säger Mark Barrocas, vd på SharkNinja. ”David delar vårt engagemang för prestanda och kvalitet, sätter ribban på samma ofattbart höga nivå som vi gör och är djupt passionerad vad gäller matlagning. Vi är väldigt glada över att arbeta med honom för att ge Ninja-berättelsen liv och hjälpa oss att främja vårt uppdrag att positivt påverka människors liv positivt runt om i världen.”

För ytterligare information om Ninja, besök www.ninjakitchen.com.