Hem NyheterNyhet Mat & Restaurang Triumf Glass och Leo’s Lekland lanserar ett nytt flerpack

Triumf Glass och Leo’s Lekland lanserar ett nytt flerpack

av Livets Goda

Triumf Glass och Leo’s Lekland inleder ett nytt samarbete som tar leklandet till frysdisken. Tillsammans lanserar de nu Leo’s Djungelmix – ett flerpack med några av Triumf Glass allra mest älskade produkter.

Lanseringen är startskottet för ett långsiktigt samarbete mellan Triumf Glass, en av Sveriges största glasstillverkare, och Leo’s Lekland, Nordens största och mest besökta lekland.

”Samarbetet med Leo’s Lekland är av stor betydelse för oss på Triumf Glass eftersom det innebär en möjlighet för oss att nå ännu fler glassglada barnfamiljer i Sverige,” säger Felix Müntzing, kommersiell chef på Triumf Glass.

Tillsammans har Triumf Glass och Leo’s Lekland tagit fram Leo’s Djungelmix som lanseras i dagligvaruhandeln v.11. Mixen är ett 15-pack med populära produkter från Triumf Glass sortiment, exempelvis glassarna Water Melon, Ananas Split och Sitting Bull. På lådan finns även en QR-kod som leder till en tävling där konsumenter har chansen att vinna ett årspass på Leo’s Lekland.

RELATERAD LÄSNING